måndag, januari 10, 2011

Woken by the bell

Vaknade imorse av att hantverkare ringde på dörren. Fortsomfan på med tröja och byxor, släpp in dom, håll undan katterna och se glad ut. Jag med mitt morgonhumör...

Nu har jag suttit här och fått skrivit i ordning min presentation inför morgondagens redovisning samtidigt som han bankat och borrat och limmat och lite till. Men äntligen ska det sluta dra från fönster, golvlister och taklister!

Fortsättningen av dagen ska spenderas i min gamla lgh och köra bort de sista grejerna därifrån så att jag kan städa ur den imorgon. Sedan ska em och kväll bestå av grupparbete inför nämnda redovisning... Och när redovisningen är gjord, då blir det hemtenta!
Lägenheten lär vara i toppskick innan jag är klar, städa och damma och diska och putsa och sortera och jaa allt sånt där nödvändigt ont som bara måste göras just precis då. :)

Nu ska jag gå och rädda hantverkar'n från katterna, eller katterna från hantverkar'n. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar