fredag, januari 14, 2011

Sista veckan!

Jag har ju glömt bort lite grann att vi nu faktiskt är inne på sista veckan med denna bloggen... Det blir lite sorgligt, men såklart en nystart och massa roligt för mig!

Jag har börjat inse att jag kan våga drömma om publicerade artiklar, mitt namn i tidningen, en massa intressant research och fakta som ska bearbetas och skrivas ner. A dream come true!
Vi har fått mail och en egen facebookgrupp, min nya klass och tvåorna på utbildningen som håller i vår nollning. Middag, nollningsfest, laserdome, bowling, mera fest - allt händer!
Jag är så pepp och det ska bli superroligt att lära känna alla människor och lära mig allt nytt. Tänk - om två år har jag en kandidatexamen i journalistik. Goddamn!

Nu ska jag dock fokusera på att bli klar med hemtentaplugg för dagen, så jag kan äga upp och vinna över Fredrik med vänner på poker ikväll. 50kr i potten per person på 7-8 pers, det kan bli ett par vattentäta stövlar det minsann ;)

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar