söndag, augusti 06, 2006

41

Det har ar mitt fortiforsta inlagg pa den har bloggen. E det inte ett fult ord, fortiforsta? Krangligt, later mer tyskt an svenskt ju. Eh, babblar gor jag ocksa.

Helgen har varit himla nice faktiskt!
Fredagen blev box med Tox i Hyde park, fick berom for att jag var sapass aktiv som jag e, och har skakat hand pa att vi tva ska halla diet o traning osv i 3 man. Hur ska detta ga? Godiset blir inga problem (om ingen ger mig!!!) men vin o glass o sant dar nodvandigt ont. Ska halla er uppdaterade, kara lasare! Forstar att ni ar hemskt intresserade av att veta. Kom iallafall hem vid 11, och da fanns ingen ork att gora nat vettigt sa jag tog min kara bok Senor Vivo & the Coca Lord och laste hela kvallen. Somnade typ 12, vaknade 2PM dagen efter! Med lite mellanrum pga hogljudda smapojkar i rummet bredvid. Men det overlevde jag ju :)

Ja, efter att jag gatt upp da vid 2, hela familjen var bortresta (dom har inte kommit hem an!) sa gick ja o kopte frukt, gjorde fruktsmoothie (banan+blabar) och gjorde planer for kvallen.
Den artade sig som foljer:
hemifran 5pm, pa Charing Cross 6pm o motte Liza, Jennie var tvungen att ta in sina katter som itne ville in, sa hon var sen, men vid 7 sa var vi typ i Covent Garden med vara Smirnoff o baguetter! Kollade pa folk och var allmant overtrotta.

[ Det roligaste jag hort i hela mitt liv: Jennies katt lider av stress. Japp, det ar sant. Men den far aromabehandlingar sa den e lugn for det mesta!!! Helt allvarligt, hade man pastatt nagot sant i Sverige hade det ju varit enkelbiljett till psyket! Men men, engelsmannen har da sina sma egenheter. ]

Ja, men iallafall. Nar vi var fardigpicnicade sa gick vi till en pub nanstans med mysig livemusik och billiga drinkar/shots. Hade skoj dar ett tag, och sen bar det av till kvallens huvudattraktion: On Anon (sag det hogt sa later det som "on and on"). 4 vaningar, olika slags dansgolv (pop-r'n'b / techno) och mysiga hornor! Mer vill jag inte saga om kvallen. Men vi var hemma seeeent och hade skoooj. :)

[ Ar jatteglad att jag traffat Liza o Jennie, vi kommer verkligen tipptoppjattebra overens! Kanns som vi kant varandra alltid, istallet for typ 2-3 dar! :D ]

Idag kanner jag mig mer som en levande dod an nanting annat.
Fick aka tillbaka till On Anon idag och hamta min jacka som klantiga jag glomde hamta ut. Bingo! Tog flera aaar, dom bygger om en massa tunnelbanelinjer under helgerna nu, sa man far aka bussar eller byta varannan station o blablabla. jag var inte pa humor for sant idag. Men sant e livet, och nu e jag ju hemma igen! Ensam fortfarande, jatteskont. Ska ga ner o decka framfor teven med lite nektariner tror jag! :)

-----
Hey, stranger ;)

1 kommentar: