fredag, augusti 04, 2006

Park, godis, osv.

Park idag, riktigt soft dag. Inte for varmt o inte for kallt - alldeles lagom! Traffade en kompis till aldsta pojken i parken, sa dom behovde inte underhallas speciellt mkt av mig, vilket var skont det med.
Slutat nu nyss, och ska ta en powernap i 20min eller nat innan ja ska ivag o boxas! :D O ta en drink, skulle ja tro, hehe.

Godis ja, jag ska sluta ata godis. och anledningen att jag skriver det har ar att folk som eventuellt planerar att halsa pa och da ta med det losgodis som jag beskrivit en stor saknad efter tidigare, INTE ska ta med sig nagot. Fick huuur mkt som helst av mamma o Hannes. Och tro't eller ej, men jag slangde flera hekton igar. Spyr pa det! Och det ar ju en bra start :D (Enda undantaget lar bli Kinderchoklad-grejerna som inte e agg. Mm, addicted.) Finns bildbevis pa att jag slangt det, btw! :D http://annielondon.bilddagboken.se

Behovde inte barnvakta igar, Mark skulle jobba. Sa jag hamnade i sangen innan 10 med en bok vid namn "Senor Vivos and the Coca Lord". Helt sjukt rolig bok! :D Senor Vivos fru har fott honom en svart fet katt!!!! Jag skrattade sa jag holl pa o do.
Boken ar dead serious med galen humor. Rekommenderas! Finns tva till i samma serie. Can't wait! :)

Citat fran veckan:

(3aringen har precis upptackt att han ar ensam i ett rum, springer ivag storgratandes och ropar efter mamma. Nar han hittar henne:): "Mamaaa, you weren't looking aaaafter me! You didn't see what I was dooooing! And you weren't theeeere, I couldn't believe my eeeeyes!"
Lagom lillgammal? E det inte underbart?! :D

Ne, nu maste jag springa nastan! Powernap vantar. Hoho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar