tisdag, augusti 08, 2006

Walkabout.. igen!

Jovars, nu vart man dar igen. Finns hur manga Walkabouts som helst i stan, men jag hamnade pa samma igen! Helt ok stalle dock, lite trangt bara. Men det ar val sa det ska va? :D
Dom spelar all mojlig musik, och har en massa erbjudanden pa typ alla ol £1. (~14SEK!) billigt o bra. Jag var trott sa de blev bara en. Lika bra det. Gick ivag med Jennie istallet o kopte fish'n'chips! Mm va gott det var. Rekommenderas!

Idag da, jag har jobbat fran 9.30. Gatt bada vandorna fram o tillbaka till nursery school (och for er som hanger me sa tar de typ 1-1,5 timme var.) och lekt o stadat all ovrig tid. Lyssnat sonder en Tina Turner -classics skiva ocksa. Hittat en ny favorit: "I can't stand the rain". Nice nice nice.
Ledig nu en stund, till 7 typ, och ska sen babysitta resten av kvallen. Blir val ett mission att fa i sang pojkarna, e tokigt varmt har idag. Men men :)

Bio pa torsdag, Miami Vice tror jag bestamt! ;)

Dagens gullegull (?haha?):
Kasper (1,5aringen) hamtar sin alsklingsfilt + storebrors alsklingsfilt och sin egen juiceflaska (utan den gar det inte att leva.. typ!) och lagger filtarna over mig dar jag sitter i en fotolj. Sen ger han mig juiceflaskan (som han alltid har nar han sover), petar mig pa ogonlocken, klappar mig pa huvudet och sager "night night". (Precis som vi gor nar han ska sova!) Sa fort jag oppnar ogonen igen sa stoppar han in juiceflaskan i munnen pa mig, klappar mig pa huvudet och sager "night night" igen. Talamod o grejer! :D Hihi, tyckte det var urgulligt gjort iallafall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar