tisdag, september 29, 2009

vimsigare kan ingen vara?

Som jag snabbt nämnde i gårdagens inlägg så glömde jag min träningspåse på bussen.
Den skulle hämtas idag, jag skulle ringa vid 10tiden och beskriva den så skulle den skickas med första bästa buss upp till min hållplats.
Jag beskriver den som rosa.
Kommer 3 timmar senare, efter flertalet samtal där dom inte hittar påsen och jag får mer och mer panik, på att den är Svart och inte rosa...
Så dom hittar den, och 15 min senare är den på resecentrum, hur bra som helst!
Sen glömmer jag den iallafall hos mamma när jag åker hem till pappa..... Så imorgon får det bli simträning istället för gym, damn it! Svettiga, äckliga, otvättade, fortfarande smått blöta träningskläder som legat ett dygn? Nä tack. Snälla mamma tvättar. :)

Totalt ointressant info.
Men den beskriver mitt liv just nu, smått organiserat kaos med flyttstäd och packning hos mamma, plugg inför prov + inlämning, allmän organisering av livet och ett försök att få igång regelbunden träning + kost igen. Heja mig, det går iallafall lite framåt!

Idag fick vi också lämnat bort min lillebrors älskade katt Kompis, en snäll grannes ex-man som bor i en stuga i skogen kom och hämtade honom. Sorg! Men det blir jättebra för våran skogskatt, han skulle blitt tokig i skallen om vi stängde in honom i en lägenhet i stan... Kanske kan man hälsa på honom tillochmed? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar