fredag, november 24, 2006

lyckans fjaril

Jag har jobbat idag, hela dagen, trots illamaende, mensvark o fruktansvard huvud/ogonvark. Jag e bra. Jobbade hela dagen igar, plus kvallen och samma sak ikvall. Barnvaktar at en ny familj, aldrig traffat dom "pa riktigt" innan, bara halsat nangang. En pojke pa 8, o flicka pa 5. Wish me luck :) Ne, men det ska nog ga bra.

Tar val med lite plugg dit kanske?

Ramlade i trappan igar, verkligen studsade ner (tratrappan mellan tv-rummet o lekrummet for dom som varit har!) och det gjorde tokont. Markte inte forran jag var pa vag upp pa mitt rum att knat gjorde ondast, hade lyckats vrida till det och idag ar det svullet o gor jatteont. Wie, just my luck.

---
Dagens tanke:
jag vill bli klonad, for da hade kloningen kunnat gora allt jag inte vill gora, sa kan jag sova under tiden, och sen gor jag det som ar skoj. Ibland det som ar lite mindre skoj, men inte jattetrakigt. Maste ju ha lite variation kanske.
---
Om mindre an en manad ar jag i Sverige igen!! :D

5 kommentarer:

  1. tycker synd om dig =(

    SvaraRadera
  2. Hej Annie

    Tycker synd om dig med alla dina krämpor och dessutom trillar i trappan. Knät gjorde ont !!!
    Man får väl tänka att det kunde vart värre....vet ej om det är nån tröst.
    Själv har jag ätit nåt olämpligt och bliovit lös i magen idag. Hela dagen.
    Ska åka hem snart och landa i halva TV-soffan ( Hannes har den andra) och se Doobidoo. Lite kul prtogram , som behövs i dessa dystra tider när man ser på nyheterna eller läser om vår planet.
    Jag har i alla fall lågenergilampor , eldar med ved i stället för värmeelement och ska nästa gång jag köper bil , köpa en miljöbil. Jag unnar mig ett bad ibland. Jag konsumerar väldigt lite i affärerna. Har börjat köpa svanmärkta tvättmedel.
    Så det så :-0

    Kram
    Olle

    SvaraRadera
  3. Jag är på kloningen!

    SvaraRadera
  4. Jaaaa snart är du "hemma" i kallas Sverige igen :D

    SvaraRadera
  5. Hej Annie

    Hur hittar jag de bilder du har på bloggen?

    Kräm Olle

    SvaraRadera